søndag 13. oktober 2013

Lille trille sin første tann, merkedag, ut på tur og litt ymse..

Tiden strekker ikke til for øyeblikket så blogg-innleggene har kommet i rykk og napp. Jeg klarer heller ikke følge opp og kommentere så mye som jeg ønsker på de bloggene jeg selv følger. Hverdagen er kommet for lengst med fast arbeid og energien er heller så som så. Jeg jobber med meg selv for å komme inn i gode rutiner så jeg skal ha tid og energi til å gjøre mine prosjekter samtidig som jeg jobber, har tid med barna og får unna litt husarbeid. Jeg har ikke klart å finne balansen enda, men håper dere som følger meg er litt tålmodig og selv om jeg ikke er så aktiv på deres blogger ( for dem som har det) så har jeg IKKE glemt dere.

Nå blir det en liten oppdatering på den siste tiden. Jeg må jo begynne med å fortelle at Lille Trille har fått sin første tann. Den magiske datoen var 11oktober. Tann nummer to er på vei opp så nå er det ikke lenge før han gliser med to søte små tannebisser nede.

Lille Trille i dyp konsentrasjon. Blader er spennende altså!
Helgen har vært fantastisk. Vi har hatt strålende vær og har vært på tur både i går og i dag. Vi har grillet og kost oss. Lille trille har hatt sin første tur i bæremeis i dag, noe som falt veldig i smak. Han sloknet som en stein på vei ned igjen fra turen.

Min svigerinne har fått nytt familiemedlem, lille søte dalmatinervalpen Lukas. Har dere sett noe så nusselig??
Tommygutten i full klatrings i treet. 
Mor (altså meg) har begynt å trimme. Skal ikke skryte på meg at jeg er i super form og stram i fisken. Jeg har vel oppdaget at jeg er alt annet enn i super form. Nå er det tur med litt jogging for å få opp pulsen, litt vekter og mye tråkking i oppover bakker. I dag har meg og Tommygutten  trent yoga i 40 min. Hvis dere sliter med altfor våkne barn før legge tid er det bare å sette på en yoga dvd. Da er de trøtt når de skal i køyen da ;)

Ellers så er det Oleander sin merkedag i dag. 19 måneder skulle min lille skatt vært i dag. Tenk så stor han ville vært da. Sukk, savner han.
Jeg skal ikke begynne med en lang tirade om hvor trist jeg er og hvor mye savn jeg har i kroppen, for selv om jeg kjenner på dette så har jeg samtidig hatt en strålende helg. Jeg har kost meg masse sammen med barna på tur i solen. 
Og jeg håper dere andre har hatt en strålende helg også :)

Klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Hei kjære deg ;) Eg kom til å tenke på en ting i dag, hvordan i all verden alle der ute som jobber får tid til alle ting de skal gjøre... Eg har jo ca seks timer til rådighet for meg selv 4 dager i uken, men sliter likevel med å få gjort det eg skal... Nå har jo eg visse begrensninger da, men likevel !! Så det skulle bare mangle om tida ikkje heilt strekker til når du har begynt å jobbe !! Så ta den tid du trenger ;) Når det er sagt, så må eg bare sei det er alltid kjekt å lese inleggene dine, så eg håper du får tid av og til ;) Ellers gratulerer med første tann, håper ikkje det blir for mye grining og vondt ! veldig søtt når de får tenner, men kan jo være ei slitsom tid og...
    Ha ei kjempe fin veke, og fortsatt god trening ;) Flink du er !!
    Klem

    SvarSlett
  2. Stor klem til deg :)
    Jeg er tålmodig jeg altså ;) Titter nå innom her sånn innimellom :) Jeg jobber ikke nå, og enda har jeg lite tid til blogging, sying og de hobbysysslene jeg synes er kjekke :) Det går i unger, husarbeid, fritidsaktiviteter og sånn, og når kvelden kommer er man liksom såpass slapp at man knappest orker å se på tv ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...