mandag 7. januar 2013

Gravid etter dødfødsel..den siste ventetiden



I dag er jeg nøyaktig 36uker på vei. Har vært litt treg med å skrive her den siste tiden, så det første jeg gjør er å ønske alle dere som leser bloggen min  en vel overstått jul og nyttår!! Håper dere har hatt det vidunderlig :)

I skrivende stund sitter jeg på obs posten på kk og venter på legen. Her har jeg vært siden i går og fått hvilt psyken. Alt er bra med lille prinsen, det er vell heller min mentale helse som er skranten for tiden. Jeg er også en del dårlig. Mye kvalme og hodepine og minimalt med søvn begynner å tære på kreftene mine. Det er heldigvis kun 1uke til de setter i gang fødselen. Tror den kommende uken vil være den lengste uken i mitt  liv. Det har fremdeles ikke gått helt opp for meg at nå er han her snart. Denne lille gutten vi har ventet på i alle disse månedene!!


7 kommentarer:

  1. Masse lykke til <3 Plutselig er han her, og da går alt så mye fortere ;)

    SvarSlett
  2. masse masse lykke til <3 dette kommer til og gå så bra <3

    SvarSlett
  3. Ønsker deg alt godt og håper alt går bra fram til lillegutt er her <3

    SvarSlett
  4. Den aller siste tiden er knalltøff!! Men dette går bra :)<3

    SvarSlett
  5. Tusen takk for lykkeønsker dere. Det varmer mitt hjerte :)
    <3

    SvarSlett
  6. Oi... ser at dette er skrevet for 6 dager siden, skjer det i morgen?
    Tenker på deg! <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...