fredag 28. juni 2013

Lille trille triller


Lille trille Wilhelm er i overkant av fem måneder blitt og er begynt å trille. Og det er ikke på grunn av trilleformen, men på grunn av den stadige videre utviklingen av motoriske evner ;)
Den magiske trilledatoen var 25 juni. Da ble koden knekt og han snudde seg fra rygg til mage.
Har ikke fått foreviget øyeblikket, så dessverre er det ingen lille trille triller rundt bilder, MEN jeg har noen andre bilder på lur.

Se hvor stor han er blitt


Han er en smilegutt selv om jeg legger ut svært få smilebilder. Hver gang jeg finner frem den store svarte tingen som det kommer sånn blinkelys utav blir han så opptatt med å stirre at alt som heter smil og latter går over i undrene, nysgjerrige blikk.



 AAaaaatsjo altså


Fiiine Tommygutten og Lille trille :)

Dagene har gått med til dåpsforberedelser. Handling, serviettbretting, marsipan dekor til kaken og stryking er det fredagskvelden har bydd på. Imorgen er det bordekking og kakebaking. Bildedryss kommer selvsagt når dåpen er vell overstått.

Ellers så vanker det en liten give away snart. Fant selvsagt noe fint noe på shoppingrunden til dåpen så FØLG MED :)

Ellers ønsker jeg alle en fin fredagsaftens

4 kommentarer:

  1. Den blitzen kan virkelig være noe herk, synes at hver gang jeg skal forevige et øyeblikk så blir de små mer opptatt av lyset, og begynner å gjøre seg til i stede for at jeg får det øyeblikket jeg hadde sett for meg .-)
    Lykke til med dåpsforberedelesene, regner med du har hektisk dag i idag :-)

    SvarSlett
  2. 2 utrolig skjønne gutter du har ! Alltid vanskelig å få smil på bilde synes eg og, men nydelige bilder har du fått uansett ;) Masse lykke til med dåpen, ønske dåke en flotte minnerik dag ! ;)
    Klemmer

    SvarSlett
  3. For noen skjønne gutter du har :o) Jeg tenker det blir en fin tid når du nå skal ordne til dåp for Lille trille. Jeg har lest flere av innleggene dine og må si jeg sitter igjen med tårer i øynene. Du er flink til å sette ord på det du tenker. Jeg håper det vil hjelpe deg i sorgen over den lille! Jeg ønsker deg all mulig glede og lykke i dåpsforberedelsene :o) Klem fra Nina

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...