onsdag 25. september 2013

"Gi meg det kameraet mamma!"







Morro klompen altså :)

9 kommentarer:

  1. Hahaha. For en skjønning ♡♡

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Jepp, god klompen til mor :)
      Det er en så gøy alder han er i nå. Det er bare å nyyyte :)
      Klem

      Slett
  3. Hahaha. For en skjønning ♡♡

    SvarSlett
  4. Kjære gode deg - det er litt av en fin en du har! Herlig <3
    Men du - så leste jeg også innlegget under her...og kjenner bare så behov for å gi deg en ordentlig god klem og fortelle deg at "alt blir bra igjen"....men så blir det kanskje aldri heeeelt bra, og kanskje ville du opplevd det som en løgn at jeg sa noe slikt....men jeg vil så gjerne at du iallefall skal vite at du ikke står alene....på de tunge dagene. Vi er mange som står med deg. Syns det er flott du skriver jeg.Ærlig og ekte, det er det du er :) sender en varm og lang klem din vei

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Spirea. Du er bare så skjønn :)
      Klem

      Slett
  5. For en sjarmør lillebroren til vakre Oleanderenglen er <3 Syntes Spiea ga deg noen fine ord, Mange klemmer herfra!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, han er en hærlig sjarmør. Ser han og Oleander har samme søte nese :) Oleander hadde vel vært en skikkelig morro klomp han også :)
      Klem

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...