søndag 10. februar 2013

Morsdag


Det er min første morsdag med et barn for lite. Jeg har ikke tatt innover meg følelsen enda, og det er heller ikke sikkert jeg gjør det. Kanskje det blir for tøft. Det er ikke alltid jeg klarer å omfavne sorgen.  Det er slitsomt å sørge og det er ikke alltid det passer seg heller. Det er flere barn i hus som vil gjøre stas på morsdagen og fastelaven.  Da kan ikke jeg gå rundt å være lei meg. 
Tenkte meg en liten tur på graven i kveld og tenne et lys for lille vakre Oleander. Så mye mer er det jo ikke å gjøre.

De fleste tenker på morsdag som en gledens dag og det er jo riktig nok det, men ikke for alle. Det er mange englemammaer som har sine barn i himmelen som ikke blir gjort stas på, men det betyr jo ikke at de er mindre foreldre av den grunn! Så jeg vil benytte anledninger til å gratulerer alle mammaer med morsdagen. 
    
                       Gratulerer så mye!

Vell, alt er jo ikke sørgelig hele tiden heller da. I dag er mannen i svømmehallen med barna (Tommygutten og min tenårings-stesønn) mens jeg er hjemme med lille Wilhelm og koser meg. Senere blir det boller med krem i og raspeballer til middag. Slik blir feiringen her i hus. En rolig og avslappende søndag med god mat og snille, gode barn.
Har forresten fått morsdagsgave av min sønn. Et nydelig smykke som han har laget helt selv på SFO.



Tommygutten og meg hadde hobbykveld i uken hvor vi laget gaver til hverandre. Jeg fikk et nydelig pyntet hjerte,, og min sønn fikk en pyntet kjegle av meg med forskjellig tekst på.  En koselig aften. Det er ikke så mye som skal til for å glede et barnehjerte. Det er forresten Tommygutten som har tatt bilder så jeg kunne legge det ut på bloggen :)
                       
            Ha en fortsatt fin morsdag

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...