onsdag 27. februar 2013

Vinterferie, snø,ski, glade barn og strålende vær

Utsikten fra stuevinduet en vakker morgen. 

Vi koser oss max på fjellet! Må bare legge ut et bilde av gullguttene mine som koser seg og slapper av en deilig morgen i vinterferien. Ferie idyll sier bare jeg <3




 Kvamskogen er stedet å tilbringe tid i vinterferie med strålende fint vær.Heldigvis for meg og barna har jeg en supergrei venninne som har latt oss få være med på hytten deres i vinterferien. Det er bare så kos. Etter å ha vært en gravid stuegris over lenger tid merker jeg det har gjort godt for kropp og sjel med litt stueforandring.  Langrenn-ski, pølsegrilling, slalom, aking og avslapping er absolutt ikke feil. Jeg har riktignok ikke fått deltatt i disse vinteraktivitetene som innebærer å gå ut i løypene, men meg og Wilhelm har kost oss i solveggen, han i vogn og jeg i stolen med kaffekoppen i hånden.



Første gang Tommygutten går med ski. Sååå stolt!!

Tommygutten har prøvd seg på ski, både slalom og langrenn for første gang og klarer seg veldig bra. Han har nesten knekt balansekoden og trenger bare noen skiturer til før han mestrer aktiviteten med glans :)




En strålende fornøyd gutt klar for mer fart og spenning. Akebakken er rett utenfor hytten, perfekt for hønete mødre og utålmodige barn! :)


      Håper dere har hatt en like strålende vinterferie som meg!
               God kveld :)




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...