søndag 1. juli 2012

Dager med savn

Kjenner savner tett i mitt hjerte for øyeblikket. Er på ferie i Danmark, den ferien som lille Oleander skulle vært med på. Den ferien som skulle blitt hans første.

Vi koser oss masse, men kjenner det skal bli godt å komme hjem. Trenger å kjenne litt på sorgen fordi jeg selv vil. I et feriehus med masse mennesker blir det til at sorgen må stenges ute og det blir tungt i lengden. Prøver så godt jeg kan og smile å være glad, være engasjert og optimistisk, men må innrømme at det er tyngre enn jeg først hadde antatt.
Måtte bare skrive litt, tenke litt og føle litt Oleander i mitt hjerte.

2 kommentarer:

  1. tenker på deg.jeg og trenger bare herman tid.da finner jeg fram minneboken og drømmer meg vekk til da jeg hadde herman i mine armer.jeg har og noen sanger som betyr mye for meg.

    SvarSlett
  2. Sender deg en klem i dag på 4 måneds dagen til din lille Oleander <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...