onsdag 7. november 2012


                                                                       En liten prins <3



Har ikke klart å skrive så mye på bloggen i løpet av månedene som har gått. Jeg har bært på en hemmelighet. Min hemmelighet har svekket min evne til å sette ord på sorgen uten å nevne gleden i mitt liv. Det ene har grepet sterkt inn i det andre og kontrasten er så stor men likevel så nær.

Min skatt er nå 27 uker og 2 dager i min mage. Det er en liten prins denne gangen også. Jeg er for tiden preget av sorg, lykke, forventninger, redsel og takknemlighet. Det er så mye tanker og følelser at det nesten er umulig å beskrive det med ord. <3<3<3

Det er godt å kunne dele dette, men samtidig frykter jeg en gjenntagelse av morkakeløsning i dette svangerskapet, og hva da? Hvordan skal jeg igjen uttrykke min sorg til dere. Det er så anneledes nå fordi denne gangen tar jeg dere med på ferden min. Min reise i et svangerskap tyngre enn de fleste vil oppleve, med et usikkert utfall. Jeg skaper forventninger i fellesskap. Det er vanskelig, men samtidig godt.

Jeg har skrevet ”dagbok” i svangerskapet som inneholder tanker og følelser, oppfølging fra jordmor og lege og den generelle svangerskapsomsorgen (som JEG opplever den) i et svangerskap etter dødfødsel.
Jeg vil dele denne dagboken med dere fra ”første side” litt etter litt.

Jeg avslutter innlegget mitt for denne gang med bilder og en liten filmsnutt av lille prinsen som ble tatt i går på Ultralydklinikken i Bergen (som jeg forøvrig er veldig fornøyd med!)
 

 



 
 
 
 
 
 
                                                                Ha en fin kveld alle sammen J

4 kommentarer:

  1. Åh! Kjære deg, dette er jo helt fantastisk!
    Gratulerer!

    Jeg skjønner så inderlig godt skrekken for å oppleve å miste igjen. Håper du får god oppfølging sånn at du kan føle deg l i t t roligere hvertfall...
    Jeg ønsker deg all mulig lykke til framover. Denne gangen går det bra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Laura.
      Ja, denne gangen bare MÅ det gå bra!

      Slett
  2. gratulerer så mye!!nydelige bilder av lille prinsen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk May. Synes bildene ble veldig fine..ser mange likheter til sine storebrødre gitt :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...