mandag 24. juni 2013

En liten oppvekker; Ord fra barnemunn


Tenkte jeg måtte fortelle dere om samtalen jeg hadde med Tommygutten før jeg publiserte forrige innlegg. I min jakt på bilder av Tommygutt og lille trille Wilhelm for å vise likheten mellom dem spurte Tommygutten hva jeg skulle med bildene. Jeg forklarte han at jeg tenkte å legge dem ut på bloggen for å vise hvor mye de lignet.
Tommygutten så på meg en liten stund før han spurte "Skal du ikke legge ut bilde av Oleander da?"Jeg så litt på han og svarte et rask nei.
Han så litt undrene på meg før han stilte meg spørsmål nummer to. " Men mamma, vil ikke du vise frem barnet ditt?

Jeg bare elsker personligheten til den lille fantastiske gutten min. Så rett frem, ærlig og oppriktig. Så ukomplisert, naiv og ung. 
Har tenk mye på det siste spørsmålet han stilte, på oppriktigheten rundt spørsmålet og de store undrene brune øynene som godtok svaret uten å forstå, men samtidig aksepterte min usikkerhet rundt å vise Oleander frem.
Der gav han mammaen sin noe å tenke på gitt.
Min fantastisk lille store Tommygutt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...