søndag 27. oktober 2013

Innlegg på trykk. Jeg er blitt en bladlus :)

Bildet er lånt fra nettsiden etbarnforlite
På fredag kom bladet jeg har ventet i spenning på i posten.
For cirka en måned siden fikk jeg en forespørsel av foreningen vi som har et barn for lite om de kunne få bruke noen av innleggene mine i medlemsbladet deres.
Jeg sa selvsagt ja.
Det er for meg en liten ære og bli spurt og ikke minst er det godt å kunne bidra. Innleggene som er brukt er Oleander-landJeg har OGSÅ mistet ett barn og "Det var en gang".
Ønsker dere å lese innleggene er det bare å følge lenkene over.

                    

Jeg vil samtidig benytte anledningen til å fortelle litt om foreningen et barn for lite.


Bildet er lånt fra nettsiden til etbarnforlite

Foreningen er en livsnøytral organisasjon som drives av frivillige som selv har mistet barn. De tilbyr sorggrupper, individuelle samtaler, lokal og fylkeslag hvor det blir arrangert sosiale og faglige treff for foreldre som har mistet barn.
Foreningen er basert på frivillig arbeid og drives av støtte fra medlemmer. Det er også mulig å støtte dem uten å være medlem hvis man ønsker det.
Tre til fire ganger i året blir det sendt ut medlemsblad.
Er det noen som ønsker å ta en titt på deres nettside er det bare å trykke HER

Ønsker dere en finfin søndag!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med innlegg i et blad. Så flott! Dette kan du være stolt av, og glad for.....-artig å bli valgt ut å få dele innlegg fra bloggen i dette bladet? Godt jobba <3 Klem fra mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mette. Det er utrolig kjekt, og ja jeg er vel bittelitte granne stolt :)
      Klem

      Slett
  2. du er utrolig flink, Silje! og jeg forstår godt at de ville bruke innleggene dine :) Så kjekt! Du bidrar til å hjelpe andre i samme situasjon :)

    SvarSlett
  3. Du er så flink og skrive <3

    SvarSlett
  4. Så flink du er! Ikke småtterier å komme på trykk i fast format :)

    SvarSlett
  5. Disse skal jeg få lest i kveld eller i morgen kveld når jeg får tid å sette meg ned :) Du er utrolig tøff og jeg er sikker på at dine ord hjelper mange der ute i samme situasjon, du er veldig flink til å skrive <3 Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...