torsdag 16. mai 2013

Mus i veggen og trynings i trappen

At jeg fortsatt har mer hår igjen på hodet er et under, jeg holder nemlig på å slite det av i ren frustrasjon!
 Den siste uken har vi fått noen nye beboere i huset. Vel er de små og søte, til og med litt nusselig, men dette er KUN på avstand og ute i det fri. De har funnet sin bopel inne i husveggen, og tenk, ikke hvilke som helst vegg, men den veggen som sengen står inntil. Der koser de seg med å gnage, kravle og krafse og skal de virkelig ha fest springer de frem og tilbake på kryploftet. 
Jeg holder regelrett på å bli sprø. Det høres ut som de er millimeterne ifra og gnage seg gjennom veggen og komme deisende ned i hode på meg.
Hvis jeg er litt amper fremover vet dere hvorfor.. da har de banna musene fått det siste lille av mitt vett til å bikke over i en sinnstillstand av galskap på grunn av mangel på søvn og en overdose av irritasjon!
Ghaaa


For et par dager siden klarte eg jo selvsagt og skli i trappen. Det ironiske er jo at rett før jeg skulle gå ned trappen etter å ha vært  å hentet lille trille tenkte jeg "nå må jeg IKKE falle" . 
To sekunder senere lå jeg strak ut. HELDIGVIS falt jeg bakover så lille trille fikk ikke annen medfart enn at han ble lettere sjokkert da han plutselig "lekte fly" og svevde over hodet mitt mens jeg holdt han med strake armer.

Bortsett fra vondt i rumpen, støl i skulderen og litt vondt i nakken så gikk det heldigvis greit. Lille trille slapp unna og det er det viktigste.
Men kjenner på meg at dette er ikke uken for ekstremsport aktiviteter og denslags. Det blir heller ikke tivoli på meg på 17mai for å si det slik.

Med dette så ønsker jeg dere alle en trivelig og trygg 17mai, uten knall og fall og ingen mus i hus.

1 kommentar:

  1. Vi hadde og mus i veggen nettopp :) dunka skikkelig i veggen og det har heldigvis vært stille nå :) godt det gikk bra med deg og trille skummelt å dette i trappa. ønsker dere en fin dag <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...