mandag 2. september 2013

Oppdatering; Ny jobb og fredagens sammenkomst

På onsdag skrev jeg et innlegg om sosiale sammenkomster sammen med sorg. Innlegget finner du HER.
Tenkte jeg skulle gi en liten oppdatering om hvordan det gikk på fredagen. Som jeg skrev så gruet jeg meg en del i forkant.

Over til fredagen..,kvelden gikk over all forventning! Jeg ble utrolig godt mottatt. Folk var så utrolig vennlig og imøtekommende at jeg umiddelbart slappet mer av. Det var kun et par utfordrende situasjoner med tanke på alle disse typiske "bli kjent spørsmålene". Med gode tips fra Lammelårtanker gikk kvelden strålende.
På en eller annen måte klarte jeg å unngå å måtte fortelle det ene og andre, og det hjalp godt på sjeleroen.

I dag har jeg hatt min første arbeidsdag.
Det er over to år siden jeg har vært i jobb, så det var en sliten meg som kom hjem i dag. Kjenner det godt på kroppen at den har vært over gjennomsnitt aktiv i forhold til mine vante hjemmeværende dager, men GU så fantastisk å faktisk gjøre noe. (må jo si at å komme hjem til ryddig hus og middag på bordet er ikke feil det heller..)

Nå tar jeg kveld, som sagt er litt trøtt og sliten i dag.
Ønsker dere alle en fortreffelig mandags-aften!

3 kommentarer:

  1. Så flott at fredagen gikk bra, og gratulerer med vel overstått 1. arbeidsdag. Alltid tungt å komme i gang igjen etter å ha vært hjemme en lengre periode, håper du blir godt oppvartt i denne fasen :-)
    God klem til deg

    SvarSlett
  2. Det var godt å høre at det gikk fint! Det er så utrolig viktig hvordan folk møter oss, og ingenting er bedre enn vennlighet og imøtekommende mennesker. Har tenkt masse på deg, selv om jeg egentlig ikke kjenner deg.

    Mange klemmer fra mammaen til Jacob! <3

    SvarSlett
  3. Ja veldig godt å høre at det ble en fin kveld!! Det sosiale er jo så viktig for å ha det bra på jobben, så det er flott at du ble så godt mottatt! ;) Kan godt skjønne at det er en stor overgang fra hjemmetilværelsen, og ønsker deg masse lykke til videre ! Håper det blir givende ;)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...