søndag 3. mars 2013

shoppeglede


Må bare vise de nyeste innkjøp. Var som nevn på Kvamskogen i vinterferien og da hadde vi en svipptur innom Norheimsund og skulle handle. Mens vi var der visste min venninne meg en utrolig fin og innholdsrik interiør forretning (og var nå det så lurt;) - Ble umiddelbart mange kroner fattigere men dog ganske mye gladere. For jo, humøret kommer seg ganske så fort når kortet lukter svidd og stuegulvet fylles opp av handleposer med fancy design på!
I ettertid ser jeg jo at det gjerne ikke var så lurt siden vi tross alt er i de festlige månedene etter nyttår når postkassen stadig er full av brev med vinduere i, men men.., jeg kjenner jo fremdeles på gladheten så da må det være verdt det :)


Butikken heter så meget som Villa Decor og er som sagt lokalisert i norheimsund. Mer informasjon finner du på villadecor.no  ;)



Nydelig skilt som skal opp på rommet til Wilhelm over grindsengen så snart der er klart.








Vi har et ultra sensitivt stuebord som ikke tåler varme (da kommer det ringer etter kopper og krus) så fant jeg disse supersøte brikkene til å ha kopper på. Brikkene er laget av stein med trykk på og kork under. De er rustikk i uttrykket og har sine sjarmerende skjønnhetsfeil.



Denne uroen er kjøpt på mimmis.no. Den er bare så søt at jeg så meg helt nødt til å vise den også. De har ganske mange gode tilbud på nettbutikken i ny og ne så verdt å titte innom!

(og hvis det er noen som lurer på hvorfor jeg ikke bare linker til nettbutikkene inne i teksten her så er det rett og slett fordi jeg ikke vet hvordan. Men bare vent, det er utrolig hva jeg lærer ved hjelp av å søke litt på google ;)

             Ønsker dere en riktig god søndag






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...