tirsdag 23. april 2013

Foto; Noen blinkskudd, en porsjon flaks og litt flinkhet


Tenkte jeg skulle vise frem noen av bildene jeg har tatt gjennom de siste årene. Jeg er ikke proff på dette området og ingen ekspert på kamerafunksjoner eller lys-setting.
Har gått på formgivning tidligere (begynner forsåvidt å bli noen år siden) så er litt inne på komposisjoner, er kreativ i sjelen og er VELDIG glad i å fotografere så resultatene er ikke så aller verst. Bildene er ikke redigert.

Enjoy :)










                     

4 kommentarer:

  1. Så vakre bilder. Tusen takk for at du deler. Her var det mange blinkskudd! <3
    Og kjære deg, tusen takk for så fine ord og for engasjement hos meg. Jeg er så rørt av deg...og jeg må bare si at du er litt av en skjønn en. Har lest en del på bloggen din og vet jo hva du har vært gjennom....du er tøff....sender deg en veldig god klem til fine, fine deg. God helg! klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for klem :)Synes bloggen din er inspirerende og finner den som en god kilde for opp-vekkende tanker. Den har gitt meg mye i en tung tid.
      God helg til deg og :)
      Klem

      Slett
  2. Nydelige bilder! Elsker naturbilder og skulle ønske jeg klarte å få til sånne fine bilder som deg.
    Må forresten også si at jeg kjenner meg veldig igjen i tankene i ditt forrige innlegg. Noen dager er liksom bare bånntriste og man har ikke noe håp om at framtiden skal bli god... Sender deg mange styrkende klemmer.
    Laura

    SvarSlett
    Svar
    1. Øvelse gjør mester. Jeg er ingen ekspert, men har funnet ut at av og til så er det de små detaljene som utgjør forskjellen. Det man som oftest egentlig ikke legger merke til.¨
      Tusen takk for klemmer. Dagene er ikke alltid like rosenrøde og lette selv om det er gått over et år. Noe har av og til en tendens til å finne veien tilbake som følelser og tanker. MEN vet jo at det blir bedre. Imens er det bare å vente.
      Klem fra meg

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...